Grip op je werk

Inzicht en overzicht

Ademende planning

Werkplekorganizing één-op-één

Overzicht, regie en plezier in je werk!

Herken je dat de mailbox nooit leegkomt? Informatie onophoudelijk via allerlei kanalen blijft stromen? Je agenda veel te vol is? Je veel tijd verspilt met zoeken naar documenten? Je mist overzicht en regie. Je bent te veel bezig met randzaken en te weinig met je kerntaken. Aan het einde van de dag heb je een onvoldaan gevoel. Kortom: je wordt geleefd door de waan van de dag en je loopt achter de feiten aan. Hoe creëer jij weer overzicht, regie en plezier in je werk?

Rust en ruimte in je hoofd

Als Professional Organizer begeleid en ondersteun ik ondernemers en werknemers om hun hoofd, werk en bedrijf te organiseren. In deze één-op-één werkplekorganizing gaan we samen aan de slag met je werkomgeving. Ik help je bij het organiseren van je werkplek of kantoor, opschonen van je mailbox, creëren van overzicht in je werkvoorraad en ordenen van je bestanden. Allemaal op een manier die voor jou logisch is, zodat het makkelijker wordt om je veranderde werkwijze vol te houden.

Het vraagt van jou dat je bereid bent om naar je eigen gedrag te kijken en knelpunten te benoemen. Ik nodig je uit om weer regie te nemen en eigen leiderschap te tonen.

Benieuwd wat ik voor je kan betekenen?